piątek, 24 maja 2013

Kolejne pamiątki komunijne

  To już chyba ostatnie komunijne pamiątki w tym roku. W pamiątce dla Niny pokusiłam się o własnoręczne wykonanie potrzebnego mi brystolu. W tym celu użyłam białego brystolu, folii spożywczej i serwetek w róże oraz żelazka. Taki sposób znalazłam kiedyś na youtube. Myślę, że wyszło całkiem fajnie. Ogółem z arkusza kremowego brystolu A0, białego brystolu A1, i kremowego tłoczonego brystolu A2, oraz kleju magic, 4 kartek ksero w kolorze ecru i 1 białej,  3 metrów wstążki i kilku gotowych różyczek- zrobiłam 4 pamiątki. Brystolu kremowego gładkiego i tłoczonego jeszcze trochę mi zostało, ale już pudełeczko o wymiarach 10x10x10 cm z tego nie wyjdzie. Myślę, że zrobię jeszcze jedną kartę-kwadratową, w płaskim, kwadratowym pudełeczku. Może przyda się na jakiś ślub?




  Jeśli moje "produkcje" spodobały Ci się-proszę wyraź swoją opinię w komentarzu :)

Pozdrawiam
Orka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz